måndag 21 november 2011

Ny vecka- nya utmaningar

Alldeles för snabbt går det och plötsligt är det Måndag igen.

Jag har lämnat mina tre små och kaoset var totalt i morse, men vi kom alla i tid.

Nu är huset mycket tomt och rester från som tre finns här och där. Hallen som i morse var proppfull är nu löjligt tom.
Jag saknar dom redan så mycket..

Jobbmässigt så börjar jag komma i kapp efter den röran som uppstod förra veckan, mail-lådan är snart hanterbar och sorterad och kroppen fickefter jobbet  kickstarta veckan med ett tufft spinningpass.
Skönt att svettas rejält och sen med skakiga ben åka hemåt.
Lite handling och sen smaka det här rätt bra :-)



På vägen hem hämtades paket från h&m. Kul med lite nytt :-D

Den här veckan innehåller en hel del roligheter och det behövs verkligen i mitt liv.
Onsdagen ska spenderas med fna tjejer och det ryktas om vin i 3 färger..
Jag fortsätter i samma bana på Torsdag , men då ska mat och dryck intas på staden med kunder från jobbet.
Kul med lite avbrott i vardagen.

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Själv kör vi varannan dag i veckorna, mest för att vi måste med arbetstider, och sen varannan helhelg för att det ska bli 2-3 nätter på samma ställe.
    Det känns bra för det blir ju aldrig en vecka så man behöver inte längta ihjäl sig, men samtidigt lite hattigt. Vi får se hur vi gör längre fram.

    Men du verkar ha mycket roligt inplanerat, enjoy! :)

    SvaraRadera
  2. När vi separera körde vi 3 dagar i taget under ett par månader , och justerade helgerna något så det blev varannan helg sammanhängande. Funka jättebra under en övergångsperiod.
    Nu ärmina tre så stora att varannan vecka blir bäst för arbetet för båda då man kan köra mkt jobb varannan vecka och lite mindre varannan.
    Hopas det rullar på och att du trivs i nya lägenheten.

    Tack gumman!

    Kramar

    SvaraRadera