fredag 4 november 2011

Fredag igen

Idag började dagen tidigt men jobbet sköttes hemifrån på fm och efter sista telefonmötet kl 11.30 stängdes jobbdatorn ner och jag hade en ledig em med barnen.
Hade tänk va ledig heldag men halvdag är ändå rätt skönt.

Tanken med ledigheten var att umgås med mina tre men Jack va med en kompis som han även sover över hos i natt och Jullan sov till 11.30 och ville va hemma så jag fick med mig Clara till stan iaf :-)
Hon va dock tvungen att mutas med en leksak för att följa med på mina ärenden..
Färg från Kami och lite julbeslysning till Claras och Jacks rum hann vi med innan den lilla fröken Griph ville ge upp.

Jag passade på med en långpromenix innan det blev mörkt innan jag påbörjade morgondagens projekt som kommer va att fylla många svarta säckar med skit och åka till tippen.
Det är verkligen välbehövligt för nu svämmar det över med saker överallt..
Jag tjuvstartade idag och bara städskåpet var en full säck..

Vid 17.30 kom Sissela och barnen och det blev tacomys. Kvinnan fick också hjälpa mig med färgning av håret och det blev jättefint.
Nu får de grå hålla sig borta ett tag :-)

I morrn är det alla helgons dag och redan nu ser jag på fb att Niklas grav är full av ljus..Vi ska dit i morrn och kolla och tända lite mer ljus,

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar