fredag 25 november 2011

ännu en arbetsvecka är slut

Där försvann den veckan..
Gym fick börja även onsdagen och efter en lång dag på jobbet hade jag en kanonkväll hemma hos Ulrika, men härliga kollegor, god mat, gott vin och mycket skratt.
En cykeltur hem satt perfekt :-)

Gårdagen var lika intensiv den men jobb, hem för snabbt fix och sen middag på Kniv och Gaffel med en av våra kunder, Vikkan, Henrietta och Bosse.
Ventilationen va trasig så vi lukta alla som att vi jobbat på ett gatukök en hel dag, men maten va god, servicen med och sällskapet trevligt som vanligt.







Det var en lugn kväll rent alkoholmässigt med endast 2 glas vin var ( vad hände..? ) men efter ett stopp hos Tanya och Helena och en väldigt sen hemkost och en kropp som inte kunde koppla av trots att jag gick på sömntabletterna så somnade jag 05 och gick upp 07.. En sådär bra start på en fredag.

Tur att det bara kan bli bättre.

Nu är det färdigjobbat för idag och jag ska ta mig ett varmt bad följt av en kväll i soffan. Det behöver jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar