måndag 17 oktober 2011

Ny vecka igen.

I morse när jag åkte till jobbet mötte jag en ambulans med sirenerna på och då small det till i magen och snurra till i skallen.
Märkligt det där, att kroppen minns och relaterar till Niklas död direkt..och hjärnan kör igenom de där hemska minutrarna som blev till timmar och flöt samman till töcken och sen blev en stor stor obeskrivlig sorg.

Idag fick jag beskedet på jobbet att en nära kollega hastigt mist en närstående i helgen.
Jag vet vad du går igenom vännen och finns här om du behöver. Massa styrkekramar till dig!

Urs för alla tråkigheter som drabbar alla. :-( Det är bra orättvist ibland men man får försöka ta vara på det man har och verkligen uppskatta och förvalta det väl även om det är svårt när det är tungt.

Idag ska jag hämta hem mina 3 små skatter, Julia, Jack och Clara.
Jag saknar dom massor!!! Vi ska gå igenom alla grejer jag köpt i Ullared, packa upp väskor och ha tv-mys.

I övrigt så händer det mycket nu.Positiva förändringar på jobbet kommer ni att få veta mer om längre fram och andra förändringar även privat, dock kostsamma för det gäller huset..

Ha det fint allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar