måndag 24 oktober 2011

måndag igen

och jag har spenderat dagen i Sth.
Har varit på kundbesök med Vikkan och ätit god lunch på Björks.

Igår tog vi oss lite sovmorgon och jag började dagen med en långpromenad i solen innan vi gjorde i ordning oss och hämtade fasters lilla solstråle Milon för söndagslunch hos pappa i Grebo.




Största leeendet
Det bjöds på hemgjord kyckling, potatis och sås. Underbart gott!!
Jack hade premiär på inneträmningen på fotbollen men när jag hämta var de utelåste och körde ute istället men höstvädret var ju perfekt så det gjorde inte så mycket.

På kvällen gjordes ett försök att byta till vinterdäck nere på Christers verkstad men bultrna är mystiskt försvunna så uffe har fortfarande sommardäck på..
Jag och Clara stannade till på pizzerian och så avslutade vi barnveckan med pizzamys allihop.

Nu väntar en vecka med massor jobb men även lite annat hoppas jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar