lördag 24 september 2011

Vilken härlig höstdag

vi fick  idag. Hösten är så mörk och tråkig att man ibland glömmer dom här fina dagarna.

Jag började dagen med en promenad medans barnen åt frukost och sen bar det iväg mot Kisa. Shit va tråkig väg det är.. Efter några vändor runt i Kisa hittade vi till slut till rätt fotbollsplan och det va riktigt varmt att titta på när Jack och grabbarna kämpade.

Efter Kisa åkte vi direkt till mamma och Christer för sen tacolunch med Pappa, Eva och Milon.
Jättekul att träffas såhär allihop oftare nu. Vi har verkligen blivit stärkta som familj genom det vi tvingas genomgå nu.

Jag lånade med mig Milon hem en stund och då blev fortsatt lek och röj här hemma innan Mathias hämtade honom vid 18.15.

Finaste fobollskillen

och busfröna Griph ,Clara och kusinen Milon

fruktstund i trappen


Nu är vi alla 4 trötta och barnen käkar godis och ser på fångarna på fortet och jag ska tvätta inför morgondagens fotbollscup och sen sätta mig framför en film när barnen börjar ge upp för dagen. :-)


Tack bästa familjen för idag. Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar