torsdag 1 september 2011

Torsdag redan . Jag hinner inte riktigt med..
Har haft 2 jättetuffa kvällar med mycket ångest och många tårar. Igår testade jag att sova utan medicinen då biverkningarna är en väldig konstant trötthet vilket skapar en grinig Lina som inte orkar så mkt mer än att jobba. Tur jag har Peter som torkar tårar och finns där trots det säkert inte är kul. ...
Så, jag testade iallafall att skippa dom och jag somnade till slut men jag drömde mardrömmar om Niklas hela natten MEN jag vaknade sen och var "klar" i huvet och är piggare idag så skam den som ger sig, jag ska testa en natt till..

Idag har varit en bra jobbdag hittills. Fått mycket gjort och kunnat skratta med kollegorna. Har fakturerat med, en bit över målet :-).
Ikväll ska jag , mamma och pappa träffa prästen och planera Niklas begravning. Jag känner mig stark idag så det ska nog gå bra. Vi vet ungefär hur vi vill ha det så jag tror att när kvällen är slut har vi skapat ett program för en ljus fin begravning.

Idag kommer min nya tvättmaskin och  P har lovat att hämta den och installera den så vi kan tvätta ikväll . När man bor i hus är man ju bortskämd med att alltid kunna tvätta och nu är tvättkorgen full ( i-lands problem, jag vet )..

Va tråkigt det blir med bara massa text ( och särsklit upplyftande är den ju inte heller)
Lovar roligare läsning och lite kort framöver :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar