tisdag 27 september 2011

Mera avsked..

Ja det är inte ett steg man ska ta när nån dör, det är otroligt många, men nu har vi gjort det sista gällande just Niklas kropp.
Igår hade vi gravsättning av urnan vid Niklas gravplats.Det var en fin stund som jag, mamma och pappa delade.
Vi stod och pratade en stund och turades om att bära urnan , sen rökte jag min sista cigarett och så sänkte vi till slut ner urnan.
Ingen stor cermoni, utan bara en stund tillsammans. De stora cermonin har vi ju redan haft iom begravningen.





Det kändes bra och det var vackert. Nu är niklas på plats och bara stenen fattas.
Vi kommer inte ha en traditionell gravsten utan vi har valt en natursten som mamma och Christer hittat i skogen hemma hos sig. Den kommer passa jättebra!

Efter stunden på kyrkogården åkte vi och fikade tillsammans med farmor och farfar i Ekholmen.
Kvällen spenderades med hansling, lite matlagning och sen kom Karin på lite fika och tjejsnack. Jättetrevligt!
Peter va på hockeyn och kom hem sent men när han väl kom hem blev det tv i sängen.

Idag va jag på jobbet tidigt och dagen är full med jobb men sen i em ska jag ner till Pierre och trolla bort dom där gråa håren och kanske få lite roliga höstfärger i håret. Ser fram emot det :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar