torsdag 15 september 2011

Det rullar på..

sakta med säkert går dagarna framåt.

Veckan har varit intensiv på jobbet med massor att göra och igår var jag i Skövde över dagen på jobb.
En lång dag med mycket bilåkande i stormen men det gick bra både dit och hem och jag kom hem vid 18.15, helt ok ändå trots att dagen började tidigt.

På kvällarna är jag riktigt trött och det är även Peter som har lika mycket på sitt jobb så mat, tv och att i båda somnar framför TV:n har blivit en regel denna vecka.
Önskar dygnet hade fler timmar och att det fanns ännu mer ork när arbetsdagen tar slut men det kommer komma snart..

Idag är dagen fullproppad av jobb och efter arbetsdagens slut fortsätter kvällen med mer jobb men mer trevligt sådant då jag och Vikkan ska ut och äta med en av våra kunder.
Det är krut-tanterna vi ska ta med så det kommer betyda mycket vin, god mat, och många skratt.
Kvällen ska spenderas på Stångs magasin och där är ju alltid maten bra.

I morrn är det dags för undersökning av ögonen inför min laseroperation och jag längtar och hoppas att jag ska få en ok-stämpel så att att operationen kan fullföljas.

Helgen kommer va lugn och jag hoppas vi ska få sova i kapp ordentligt.

Här kommer lite bilder från i våras då vi var i Stockholm hos tanterna :-)







Ha det bra alles !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar