torsdag 8 september 2011

dan före dan..

Oj veckan bara springer iväg..
Hittills har den bestått av jobb och barnens aktiviteter blandat med begravningsförberedelser.
På kvällarna har jag varit helt slut-

Igår fick jag inte ihop pusslet så min underbara mamma hjälpte mig att hämta Julia och Jack, ta med Julia till tandläkaren och laga middag medans jag och Clara var på simskoleprermiär.
Det gick jättebra med Julia hos tandläkaren och Clara var helt överlycklig över att äntligen få börja simskola.Lite bilder :-)

Uppvärmning i barnpoolen




Trött tjej :-)

och inte bara Clara va trött utan även vi övriga igår men det är lite svårt att somna när man tänker på vad som väntar oss i morrn.

Igår hade jag möte med Ingela på begravningsbyrån och gick igenom alla detaljer och det kommer bli riktigt bra. Vi kommer va väldigt många och mängden blommor är nog svår att föreställa sig men jag är övertygad om att det kommer va så vackert.

Känslan i magen då? Jag är nervös, lite rädd, förväntansfull men samtidigt inte, och även om jag vill att dagen ska va över så vill jag det inte..
Jag vet ju inte hur jag kommer reagera när jag står där framför kistan och hur jag kommer reagera i kyrkan.

Det är riktigt tufft att det är så nära men jag tar mig framåt en timme i taget och snart är det i morgon och snart är det över.

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag är helt övertygad om att det kommer vara oerhört vackert! Jag hoppas att alla klarar av att le och prata om roliga minnen tillsammans fastän tårarna rullar ner för kinderna. Jag kommer själv inte att vara där men jag skickar en blomma i hopp om att det blir ett stort berg av fina blommor. Massor styrkekramar till dig och din Familj idag Lina!

    SvaraRadera