måndag 19 september 2011

Besök hos Niklas

Idag tas alla blommor från begravningen bort så i lördags gjorde vi fint hos Niklas och här är resultatet.
Fattas gör en vit lykta som mamma och jag letar efter som ska stå i högra hörnet... Den ska va vit och tåla höstrusket..
Om ett tag kommer vi sänka ner urnan och om ca 4-5 veckor kommer stenen.. sen är allt klar.





Det känns så konstigt att tiden går och att du inte finns kära bror, men jag tror att jag nånstans trots den svåra sorg börjar hitta mig själv igen för trots att det gör ont så måste livet fortsätta.
jag vet att du visste att din storasyster skulle fixa det här och även om det är oändligt många dagar kvar av svår sorg och att jag tills jag själv dör alltid kommer sakna dig så tar jag mig framåt.

Min stöttning i form av familjen, barnen, Peter, mina vänner och arbetskollegor betyder oerhört mycket.

Fick det här fina sms:et av en fin vän i lördags:

Vill bara säga att jag blir glad när jag ser att glimten börjar komma tillbaka i dina ögon. Kram


Tack snälla för att du ser och du känner mig så väl att du vet att trots att jag är duktig på att visa mig stark , kan jag inte fejka glimten i ögonen <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar