måndag 8 augusti 2011

Tillbaka i verkligheten

Gårdagskvällen bjöd på regn och rusk så det blev film x 2 och kinamat från Ming och lösgodis :-)
Jäkla nyköpingsbro gör ju att man lägger på sig nåt kilo :-S... Nu får det va slutätet godis på ett tag..

Mmmm

Kom i säng alldeles för sent ( såklart) och va precis så trött som jag trodde jag skulle va i morse kl 06.00 men väl på jobbet gick dagen riktigt snabbt.
Full fart hela dagen och riktigt kul att träffa alla igen.
Jag har massor saker att ta tag i nu men jag känner mig riktigt laddad för en bra höst på jobbet.
Det man kommer sakna är att ha mer tid för de man håller kär men nu får man göra det bästa av kvällar och helger istället :-).

På jobbet blir det ju ett par koppar kaffe och jag som inte tål laktos men vill ha mjölk i kaffet får ta med en liter laktosfri mjölk som jag bara tar skvättar ur, så när jag är på hotell och hittar dom här är jag inte sen att sno med några och ha i väskan,, Nån som vet vart man kan köpa dom?

låg-laktos mjölk- vart hittar jag den?

Nästa vecka ska jag till Sth i jobbet och stanna kvar så kag får väl se om jag hittar några då :-)

Efter jobbet hämtade jag mini hemma hos M och möttes av en bamsekram.
Dom stora kommer i morrn kväll då den semesterfirande pappan ska ta med Jack till tandläkaren i morrn och sen på fotbollsträning så jag och Clara åker ut och hämtar upp dom efter träningen i morrn.
Längtar massor!!!!

 Nu ska jag snart hämta in den lilla blonda för lite bad och soffmys innan nattning.
Jag tror även jag somnar ovaggad idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar