tisdag 5 juli 2011

Vänner

Vänner är ju alltid viktigt men när det händer saker man inte trodde skulle hända och livet vänds uppochner så är det underbart att se att man har så många vänner som ställer upp.
2010 var ett tufft år och ni var många som fanns med och stöttade på olika sätt. . 
Det är underbart att nu sen en längre tid tillbaka är en starkare och bättre människa och att ni alla står här på andra sidan och gläds med mig :-) 

Fina frugan


Bästa Emma


Emma och jag



Åsa ... ;-) ( och jag och Camilla som håller upp henne )





Tjejligan :-)


där det ibland spårar ur..

och så dom man känt riktigt länge . Tanya "Tatanken"

 2006

Sandra och jag

och här är han som känt mig längst,, i hela 30 år. Micke

och såklart Charlotte :-)



och så gänget som står ut med mig mest timmar i veckan.. Dom underbara kollegorna :-)


Är så tacksam attjag har alla er och så många fler !

PS: Jag är inte alkoholist även om det ser ut som jag alltid dricker på dessa kort ;-)

Gonatt!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar