tisdag 12 juli 2011

mina finaste tre

Idag var det sol men med en hel del moln och lite blåst så vi bestämde oss för att åka till Berg för lite glass, och båt-tittande. Det blåste till och med  rejält i Berg men i solen var det skönt.
Vi tittade på lite slussningar och åt glass och gick varvet runt kanalen.
Att få Julia och  Jack att va med på kort är fan inte lätt och att få med alla tre på samma kort verkar va en omöjlighet men jag lyckades fånga dom mitt i deras småbråk längs uppförsbacken i kanalen.









Vi passade också på att handla på Cloetta. Jag laddade upp med mitt favvogodis, kexchoklad!
Barnen fyllde snabbt en påse med favoriter :-).

På em kom bästa frugan , Sissela med Ebba och Olle och barnen lekte jättebra och jag och Sissela hade altanhäng och prata skit några timmar.

Nu är bilen fullpackad. I morrn åker jag och barnen till Öland med lillebror och Mamma och Christer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar