torsdag 21 juli 2011

mer ledigt

Snart har 2 veckor av semestern gått och dryga 2 veckor kvar. Underbart!
Den här veckan spenderas mycket av min tid på gymmet, både igår och idag med Sissela.
Igår höll hon på att ta död på mig med lite nya övningar för axlar, armar och rygg. Detta resulterar i armar tunga som bly idag, men underbart skönt med riktig träningsvärk så man känner att det händer nåt :-) 

Frugan in action @ feelgood


Efter dagens gymbesök fick jag tag i min gamla klasskompis Broddan som hjälpte mig titta på min bil, "uffe" som låter konstigt när ag kommer upp i höga hastigheter och svänger,,
Trasig styrled och en fjäder som behövde bytas blev domen. Sen behöver jag tydligen göra en hjulinställning med.. det kan bero på mina trottoarkantsolyckor.. :-S.
Styrleden bytte han idag och fjädern kommer i morrn så priset för kalaset får bli morgondagens överraskning. 

I morrn ska jag och Sissela dit kl 10 och då ska även hennes bil få sin dom :-)
Under tiden grabbarna mekar bil tar vi en promenix till gymmet. 

Idag njuter jag av lugn och ensamhet och har förutom ovan handlat, städat och tagit ett långt bad och legat på soffan och läst skvallertidning. Viktigt att verkligen ta det lugnt med :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar